Service Plus Plan zakelijk

Met Service Plus Plan verzeker je jouw klanten van de beste service op het gebied van meubelonderhoud binnen de BeNeLux. Op deze pagina geven we antwoord op jouw meest gestelde vragen. 

 


Wat houdt Service Plus Plan in? 

Service Plus Plan biedt de consument aanvullende service in de vorm van advies, onderhoudsproducten en hulp op locatie bij vlekken en andere ongelukjes. Service Plus Plan biedt jouw klanten: 

  • 7 jaar hulp bij vlekken, zowel online consult als fysiek op locatie;
  • 5 jaar aanvullende service op de constructie, bovenop de twee jaar wettelijke garantie vanuit de fabrikant;
  • De gecombineerde kennis en service van twee gerenommeerde krachtpatsers uit de meubelbranche;
  • Professioneel advies op alle vragen omtrent meubelonderhoud. 

Als ondernemer kun je Service Plus Plan per zitplaats aanbieden op nieuwe meubels, rechtstreeks vanuit jouw winkel. 

 


Hoe is het ontstaan? 

Service Plus Plan BeNeLux is ontstaan door een samenwerking tussen LCK® Nederland BV en de POS® Service Group. Met onze gecombineerde kennis, kwalitatieve onderhoudsproducten en uiterst competente servicemonteurs bieden we een ongekend serviceconcept. Service Plus Plan is hét antwoord op de vraag naar professionele meubelservice in het midden- en hoogsegment binnen de gehele BeNeLux. 
 

     

 


Wat zijn de voordelen?

Als ondernemer kun je Service Plus Plan per zitplaats aan jouw klanten aanbieden. Hiermee biedt je jouw klanten:

  • 7 jaar lang  vlekkenservice in de BeNeLux;
  • 5 jaar lang extra service bovenop de standaard 2 jaar op de constructie;
  • Onderhoudsproducten van de hoogste kwaliteit;
  • Hulp bij alle vragen omtrent meubelonderhoud. 

Dit betekent een aanzienlijke verlichting op je eigen service-afdeling, gedurende de looptijd van contract. In de praktijk scheelt dit dus veel (onnodige) telefoontjes, mailverkeer, reclamaties en ritjes naar de klant. Hierdoor kun jij je focussen op wat écht belangrijk is, meubels verkopen! 

Nog een groot voordeel van Service Plus Plan is de transparante opzet waarmee het systeem is ingericht. Als ondernemer kun je namelijk altijd mee blijven kijken naar de status van jouw klanten. Je ziet welke service er waar, wanneer en op welke manier verleend is. Op deze manier blijf je dus op de hoogte en weet je wat er speelt. 

 


Belang van onderhoud

Meubelonderhoud wordt steeds belangrijker. We willen af van de consumptie cultuur, naar een duurzamere manier van ondernemen. Dit kan met Service Plus Plan! Samen zorgen we ervoor dat we de beste zorg bieden aan designmeubels, met als doel om ze zo lang mogelijk mooi te houden. Met een beetje aandacht en de juiste onderhoudsproducten blijven meubels langer mooi en klanten langer tevreden.

Tegenwoordig belandt geen enkel designmeubel, mits onbeschadigd, meer op de stort. Bijna alle meubels worden doorverkocht of doorgegeven. Voor een consument loont het dus om behoorlijk met de meubels om te gaan. Dit betekent dat de meubels regelmatig onderhouden moeten worden met de correcte onderhoudsproducten. 

Kijk voor alle geadviseerde onderhoudsproducten op de homepagina, en klik op het logo van de betreffende fabrikant of leverancier. 

> naar onderhoudsadviezen

 


Hoe kan ik starten?

Als LCK® dealer kun je je direct registreren om Service Plus Plan in jouw winkel(s) aan te bieden. Onze vertegenwoordigers maken je graag wegwijs binnen het registratie systeem en helpen je verder met al jouw vragen over service en onderhoud. Ben je nog géén LCK® dealer? Plan dan een afspraak in, we komen graag bij je langs.

> plan een afspraak in

 

 

 

© 2010 - 2024 LCK Nederland | sitemap | rss